TRUE TEST

TRUE TEST to pierwszy, gotowy do użycia naskórkowy test płatkowy. Narzędzie umożliwia bezpieczną, szybką i wiarygodną diagnozę alergicznego kontaktowego zapalenia skóry.

TRUE TEST cechuje:

Szybka i wygodna aplikacja

TRUE TEST składa się z dwóch gotowych do użycia plastrów samoprzylepnych zawierających standaryzowaną dawkę alergenów. Plastry zawierają w sumie 47 alergenów (jako pojedyncza substancja lub mieszanina). Skład alergenów został dobrany zgodnie z europejskimi i międzynarodowymi wytycznymi, które określają 75 % przyczyn alergicznego kontaktowego zapalenia skóry (standard europejski).

Stabilna, standaryzowana dawka alergenu

Standaryzowana, optymalna dawka alergenu określona została na podstawie badań klinicznych. Przeprowadzono ponad 40 badań klinicznych z udziałem 5571 pacjentów w USA i Europie. Optymalna dawka alergenów umożliwia eliminację fałszywie pozytywnych i fałszywie negatywnych wyników. Miejsca, na których umieszczone są alergeny, pokryte są specjalną powłoką gwarantującą ich stabilność przez cały okres ważności produktu. Plaster został opracowany tak, aby zapewnić najwyższą biodostępność substancji.

Po umieszczeniu plastra TRUE TEST na skórze, sucha warstwa zawierająca alergen, poprzez działanie potu przechodzi w formę żelu, który uwalnia alergen i umożliwia jego kontakt ze skórą.

Najwyższa wiarygodność odczytu

Każdy alergen ma określoną stałą pozycję na plastrze (wyklucza to możliwość pomyłki).