Leczenie trądziku pospolitego

erglass1540_moderate_acne

Jednym z najczęstszych schorzeń dermatologicznych jest trądzik pospolity. Występuje u ponad 80% osób w wieku 12-24 lata a także u osób od 30 do 40 r. ż. Nie leczony może mieć przewlekły przebieg i pozostawić trwałe ślady jak:
– przebarwienia
– blizny
– zaburzenia emocjonalne
Jest chorobą obejmującą okolice łojotokowe (najczęściej twarz, okolicę międzyłopatkową oraz ramiona, czyli w miejscach gdzie występuje największa ilość gruczołów łojowych). Charakterystyczne zmiany towarzyszące trądzikowi pospolitemu to:
– zaskórniki
– grudki
– krosty
– torbiele ropne i blizny czyli potocznie mówiąc „wągry i pryszcze”
Przyczyną zmian trądzikowych jest przerost gruczołów łojowych, łojotok, nadmierne rogowacenie, obecność bakterii (np. Propioniobacterium acnes), zaburzenia hormonalne, odczyn zapalny, uwarunkowania genetyczne, zaburzenia immunologiczne a także czynnik psychiczny.

METODY LECZENIA TRĄDZIKU POSPOLITEGO:

LASER ALMA HARMONY XL PRO ACNExl2-home-pic

NOWOCZESNA  METODA LECZENIA TRĄDZIKU!

Laser działający przez platformę Alma Harmony XL PRO ACNE przeznaczony jest do leczenia trądziku. Jest to jedno z najnowocześniejszych urządzeń tego typu dostępnych w Polsce. Działanie lasera ma pozytywny wpływ na niwelowanie wielu problemów skórnych towarzyszących szczególnie skórze tłustej, pobudzonej do nadmiernego wydzielania sebum. Dzięki niemu możliwe jest nie tyko doraźne leczenie różnych rodzajów trądziku w tym trądziku młodzieńczego i pospolitego, ale również pozostałości po tych zmianach skórnych w postaci chociażby blizn i bruzd.

Wiązka LASERA ALMA HARMONY XL PRO ACNE działa na najgłębsze warstwy skórne, dlatego zapobiega powstawaniu trądziku już w głębszych warstwach skóry, w wyniku działania drażniących bakterii.

Leczenie przy pomocy platformy LASERA ALMA HARMONY XL PRO ACNE jest całkowicie bezpieczne, gdyż nie uszkadza sąsiadujących z leczonym obszarem tkanek.

TRADYCYJNE I  BARDZO SKUTECZNE METODY

Inne oferowane przez nasz Instytut metody to;

-regularne oczyszczanie skóry przez kosmetologa

-zabiegi kosmetyczne takie jak kwasy lub maski kosmetyczne z stężonymi substancjami aktywnymi

– dobranie przez dermatologa lub kosmetologa dermokosmetyków

-dobór odpowiedniej diety i porady dotyczące  codziennej domowej pielęgnacji i higieny