LECZENIE TRĄDZIKU POSPOLITEGO

Jednym z najczęstszych schorzeń dermatologicznych jest trądzik pospolity. Występuje u ponad 80% osób w wieku 12-24 lata a także u osób od 30 do 40 r. ż.

Nie leczony może mieć przewlekły przebieg i pozostawić trwałe ślady jak:

• przebarwienia
  • blizny
  • zaburzenia emocjonalne

Jest chorobą obejmującą okolice łojotokowe (najczęściej twarz, okolicę międzyłopatkową oraz ramiona, czyli w miejscach gdzie występuje największa ilość gruczołów łojowych).

Charakterystyczne zmiany towarzyszące trądzikowi pospolitemu to:

• zaskórniki
  • grudki
  • krosty
  • torbiele ropne i blizny czyli potocznie mówiąc „wągry i pryszcze”

Przyczyną zmian trądzikowych jest przerost gruczołów łojowych, łojotok, nadmierne rogowacenie, obecność bakterii (np. Propioniobacterium acnes), zaburzenia hormonalne, odczyn zapalny, uwarunkowania genetyczne, zaburzenia immunologiczne a także czynnik psychiczny.

Metody leczenia trądziku pospolitego:

LASER ALMA HARMONY XL PRO ACNE - NOWOCZESNA  METODA LECZENIA TRĄDZIKU!

Laser działający przez platformę Alma Harmony XL PRO ACNE przeznaczony jest do leczenia trądziku. Jest to jedno z najnowocześniejszych urządzeń tego typu dostępnych w Polsce. Działanie lasera ma pozytywny wpływ na niwelowanie wielu problemów skórnych towarzyszących szczególnie skórze tłustej, pobudzonej do nadmiernego wydzielania sebum. Dzięki niemu możliwe jest nie tyko doraźne leczenie różnych rodzajów trądziku w tym trądziku młodzieńczego i pospolitego, ale również pozostałości po tych zmianach skórnych w postaci chociażby blizn i bruzd.

Wiązka LASERA ALMA HARMONY XL PRO ACNE działa na najgłębsze warstwy skórne, dlatego zapobiega powstawaniu trądziku już w głębszych warstwach skóry, w wyniku działania drażniących bakterii.

Leczenie przy pomocy platformy LASERA ALMA HARMONY XL PRO ACNE jest całkowicie bezpieczne, gdyż nie uszkadza sąsiadujących z leczonym obszarem tkanek.

TRADYCYJNE I  BARDZO SKUTECZNE METODY

Inne oferowane przez nasz Instytut metody to;

• regularne oczyszczanie skóry przez kosmetologa
  • zabiegi kosmetyczne takie jak kwasy lub maski kosmetyczne z stężonymi substancjami aktywnymi
  • dobranie przez dermatologa lub kosmetologa dermokosmetyków
  • dobór odpowiedniej diety i porady dotyczące  codziennej domowej pielęgnacji i higieny